Lees de beoordelingen van onze klanten verzameld door Trustpilot!


Vragen? Mail:

astrid@jijwel.nl

 

Winkelwagen

Artikelen - € 0,00

Vraag en antwoord



Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?
Alle producten bij jijwel.nl zijn op voorraad. Na ontvangst van je bestelling wordt de kinderkleding binnen 24 vanuit ons magazijn verstuurd. Als je voor 15.00 uur besteld heb je meestal de volgende dag de kinderkleding in huis.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Nadat de bestelling is binnengekomen ontvang je per omgaande een track & trace code. Op de website van TNT Post kun je je bestelling volgen en precies zien wanneer deze bij je wordt afgeleverd.

Wat zijn de verzendkosten?
Bij jijwel.nl worden alle bestellingen in Nederland gratis verzonden vanaf €50,- met TNT pakketpost. De kosten voor deze verzending worden betaald door jijwel.nl. Voor leveringen naar Belgie bedragen de kosten € 6,95.

Levert jijwel.nl ook naar het buitenland?
Jijwel.nl levert op dit moment alleen in Nederland en Belgie. Wil jij je bestelling naar een ander land laten versturen, neem dan contact met ons op per mail: astrid@jijwel.nl.

Hoe kan ik betalen?
Bij jijwel.nl kun je op verschillende manier betalen:
- Overschrijving;
- Ideal;
- Afterpay (achteraf betalen per acceptgiro);
- Paypal. 

Kunnen de kleertjes geruild worden?
Alle kinderkleding op jijwel.nl kunnen binnen 10 werkdagen geruild worden.Mits natuurlijk niet gedragen, niet gewassen, in de orginele verpakking en voorzien van de labels.

Hoe kan ik jullie bereiken?
Jijwel.nl is altijd bereikbaar via astrid@jijwel.nl. Daarnaast kun je jijwel ook bereik via Facebook en Twitter. Laat een bericht voor ons achter en ik zal zo snel mogelijk reageren.

Hoe dien ik een klacht in bij jijwel.nl?
Stuur uw klacht naar klachten@jijwel.nl. Binnen 5 werkdagen wordt er dan contact met u opgenomen.

 

Vragen?
Heb jij nog vragen? Stuur een mail naar: astrid@jijwel.nl of neem contact op met onze klantenservice via Facebook of Twitter.

 

Liefs,

 

 

Ps: Heb je zin om mijn blog te lezen?